czwartek, 27 września 2007

Następnego dnia zdarzyło.

Napalone Trzynastolatki

  • Teraz juz mogłem przyglądać się do woli - ona przyglądając się na mnie, eksponowała swoją siusię coraz bardziej. Rozchyliła kolanka tak bardzo jak to tylko było możliwe, siusia była przepięknie rozchylona, musiała być bardzo wilgotna. Zacząłem się masturbować - ona też pieściła siusię, koleżanka natomiast przyglądała się wszystkiemu z pozytywnym zainteresowaniem, co mnie bardzo podniecało. Po chwili miałem wytrysk, psiknęło chyba ze dwa metry, prawie na moje koleżanki... Podeszły Napalone Trzynastolatki do mnie teraz obydwie. Moja towarzyszka wzięła delkatnie mojego ptaszka do ust...
  • - taaaaaaakooooootaaaaak – te dialogi świadczyły w jakim uniesieniu się pieprzyli i jak bardzo oboje tego pragnęli, wulgaryzmy mojej żony świadczyły zaś o pełnym oddaniu dla Roberta o tym że jest gotowa napalone dziewczyny dla niego zrobić wszystko byle by ją zadowolił seksualnie.
  • Wyuczone ruchy błyskawicznie doprowadziły mnie do brzegu rozkoszy. Przez moment balansowałam na krawędzi, aż zalała mnie fala rozkoszy, ciepła, słońca z upalnego dnia i przemożnej słabości. Potem we śnie znów widziałam tę samą scenę. Jeszcze raz przeżyłam dziwne Napalone Trzynastolatki spotkanie w bezpiecznych zakamarkach mojej wyobraźni. Następnego dnia zdarzyło się jednak coś, co na długo wypędziło mnie z wszelkich bezpiecznych miejsc. Tego dnia zaraz po godzinie szóstej odebrałam pocztę. Między spamem i pocztą od znajomych znalazłam wiadomość: ODP: DROGI GWIAZDORZE. W jednej chwili zrobiło mi się gorąco.
  • - Napalone Trzynastolatki no co nie masz kaca po weselu ? - zadał mi pytanie, nie wiedziałem o co mu chodzi, wtedy poczułem dziwne ciepło w żołądku który zdawał się czymś napełniać po chwili zrozumiałem że Robert sika mi do żołądka
  • „Kochanie, czekam na Ciebie...- To były jej ostatnie słowa. napalone 18 latki
  • Drugi facet trzymał ją za ramiona, a pierwszy rozpiął rozporek i wyjął ze spodni wielkiego sterczącego kutasa. Popatrzyła się na niego. On rozpiął Napalone Trzynastolatki spodnie i je zsunął do ziemi. Patrzyła jak z miedzy jego nóg wystawał wielki członek, cały sztywny jak dłoń i pulsujący od nagromadzonej w nim krwi. Uklękła i wzięła go do ręki. Pragnęła go i zapomniała o wstydzie i wszelkich zahamowaniach. Poczuła jego ciepło i twardość. Zaczęła wzdychać z podniecenia. napalone amatorki pl Po jej ciele przeleciał dreszcz.
  • - Nie - odparł.- Kiedy to się stanie, sama będziesz wiedziała. - Zaszedł mnie od tyłu i zasłonił mi www napalone amatorki pl oczy czymś czarnym i miękkim, jak kot - Teraz odbieram Ci wzrok. Tylko na chwilę. W zupełnej ciemności usłyszałam dźwięk szkła. Potem nikły zapach alkoholu, chłód na szyi zwilżonej watką. Zapach szpitala momentalnie zburzył mój spokój. Szarpnęłam się, ale jego dotyk od razu przyniósł ukojenie.
  • Brak komentarzy: